Saturday, April 17, 2010

în căutare de super eroi

Vroia să facă bine în lume și celor din jur, dar nu putea, nu avea super putere... Iaka, toți în jur vor să fie bine, da de unde, cine va face bine dacă nimeni nu are super putere? Defapt îmi spunea că sunt oameni care nu au așa putere, dar au influență și bani; ei da lor nu le trebu sa șie bine și celor din jur... Așa că acum caută un super erou, să poată să-i dea super putere. L-am întrebat ”Pentru ce?”, la ce mi-a răspuns ”Pentru că m-am săturat că toți în jur se jăluie: e rău, trăim rău, îi rău de tăt, etc. Așa că vreu să am super putere să fac bine la tăț.”
Și umbla, în căutare de super putere, pe la diferite întruniri la care se discuta despre cum ar putea face ceva pentru cei din jur, însă proștii care veneau, încercau să facă ceva neavînd super abilități, dădeau idei tîmpite, care sunt abia imposibil de realizat fără super putere, da ei ce, înțeleg?
Și iaca așa, tot umblă și caută, vrea să devină super erou, să facă deodată la toți bine. M-a întrebat de vreo două ori dacă poate știu vre-unul... Și tot spune mereu că dacă toți vorbesc atîta de probleme, atunci cînd va avea super putere, îl vor exalta ca pe un erou național... 
Așa și trăiește, cu acest gînd... Acum el este un super erou în devenire.

No comments: