Saturday, March 27, 2010

#discoverMoldova offline


Am fost astăzi la reThinkMoldova, eveniment dedicat problemei de promovare a Moldovei, care s-a organizat pentru #discoverMoldova (dacă greșesc, vă rog mă corectați).
Părere proprie - pe lîngă faptul că a fost Igor Corman, fost ambasador al RM în Germania, restul în mare parte a fost un bla bla, nimic concret. Oricât de mult Oleg nu a încercat să faciliteze generarea de idei/soluții la problema promovării, tot ce majoritatea spuneau se referea fie la "noi nu avem cu ce să ne promovăm țara", fie la "nu sîntem în stare, căci nu avem destulă influență", ceva de genu ăsta.
Da блядь, eu și așa știu că imaginea Moldovei nu strălucește, dar de asta și ne-am adunat, ca să dăm soluții, nu să scărpinăm limbile. Mi s-a creat pentru unii o impresie că: "iaca am spus și eu că Moldova e într-o j*pă mare, amu lumea o să vadă cît de crutoi îs eu că am spus asta". Ne place să criticăm mult și o facem bine, doar că critica asta este una în vînt, repetăm lucrurile despre care deja se vorbește de mult timp, permanent discutăm problema și nu soluția.
În fine, unele idei totuși erau bune, însă fără suportul statului, impactul acestei campanii nu va ajunge la maximul său.
Pentru cei care au absentat, ideile discutate sunt (nu toate):
- sloganul ”Moldova. Discover us.” nu ne caracterizează ca țară. Ca alternativă s-ar putea de focusat în crearea sloganului pe: cultura noastră, bucatele noastre (zeamă, mămăligă, vin, etc.), femeile noastre :), etc.
- logoul Moldovei ar trebui revăzut
- de înaintat inițiativa în Consiliul Național de Participare
- de gîndit pozitiv

În loc de PS aș spune că aici și acum avem oportunitatea să contribuim personal la un scop major pentru țara noastră cu un efort minim -> scrie de ce îți iubești țara și postează pe grupul Discover Moldova, care are deja ~2000 membri.

No comments: