Monday, April 19, 2010

2 maturi, un cuvînt

- #mat o să-ni ieie #mat velicu #mat dau într-o mașină #mat
- #mat văi #mat.
Asta este un fragment pe care l-am auzit de la 2 puști (PUȘTIpuști, s.m. (Fam.) Băiat tânăr, băiețaș, copil;) de vreo 10-11 ani cînd ieșeam dintr-un supermarket astăzi. Nu este primul așa fragment, însă acesta este mult mai amplu din punct de vedere al înjurărilor. Mă gîndesc cine vor fi ei peste 5 ani? 
Sau asta este un oarecare ideal? care vorbește cu ”blea” și multe alte cuvinte și numaidecît să fumează, dar totuși trece cu vîrsta?
Nuștiu cum da parcă m-am întristat...

5 comments:

Unknown said...

şi blea ti jălui parcă eşti hanâgă, tirpeşte şî merji înainte
toje mne vaspitateli
eu îs pizdoş aşa

scoate cuvântul de verificare #mat

iulian said...

eu știu că ești pizdos tu așa...
da ei au cîte 10 ani și vorbesc ”radi ponta” așa...
nu încerc să educ pe cineva, asta tu amu ti vîibești oleacă :)
ș'nui verificare la mine, pur și simplu nu vroiam să pun în post:
- suka o să-ni ieie blea velicu suka dau într-o mașină nahui.
- futeo văi nahui.

Unknown said...

clar

ai cuvânt de verificare
uite atent în setări te rog

olea said...

ap dupa cele citite nu pot s zik nika altsheva dekit "da #mat"

iulian said...

@Olea ţie ţi se poate ;)