Sunday, May 26, 2013

TEDx Chișinău din altă perspectivă


Am fost speaker și a fost o experiență deosebită.
Deși înainte de eveniment nu ne întâlnisem niciodată cu speakerii (măcar acei din Moldova), pe parcursul evenimentului și după acesta am avut posibilitatea să mai socializăm puțin - sunt oameni minunați, toți. Și de la fiecare din ei și din discursurile lor am luat lucruri și idei interesante.
Pentru cei care nu au fost - am vorbit despre educație. Nu voi înșira însă speech-ul meu în această postare, voi aștepta înregistrarea cu discursul meu și o voi pune aici.
Oamenilor le-a plăcut, deși după cum a spus și Alexandru: ”nemulțumiți vor fi oricând.” Au fost și la mine, și asta este normal.
Vreau să mulțumesc echipei de organizatori. Lucrul lor poate nu era așa vizibil din sală, dar acolo, după culise, se muncea din greu.
Pentru mine a fost un eveniment TEDxChișinău excepțional.

Nu e o postare foarte informativă, este mai mult una emoțională, mai mult pentru mine. Dar iată alții au scris și detalii și opinii:
Nicu Apostu - TEDx #mdfuture + video
Alexandru Bordea - Din culisele TEDxChișinău
Doina Babcinschi - TEDx. А какое послание вы получили из будущего?
Ina Moroșanu - despre TEDxChişinău 2013: Postcards from the future
Eugen Luchianiuc - TEDxChișinău. De rău
Procrastinatul - Postcards from the future
și altele...

No comments: