Sunday, October 7, 2012

un seminar. pe vânzări. ieri.

Eu destul de rar particip la training-uri în calitate de participant, dar îmi place.
Sâmbăta aceasta, compania Evenda mi-a oferit oportunitatea să particip la un seminar de vânzări, dus de un trainer din Rusia, gratis.
Cum poţi refuza aşa ofertă? :) Mai ales dacă singur eşti trainer şi mai faci şi training-uri pe vânzări. Prinzi 2 iepuri odată, sau chiar mai mulţi...

La prima pauză, ca de obicei, toţi se întrebau unii pe alţii: "Cum ţie training-ul?/Cum îţi pare?".
Un lucru interesant este că eu am fost întrebat de 2 ori cum Evghenii Kotov (trainerul) este în comparaţie cu Radislav Gandapas (despre asta mai jos).

Mie mi-a plăcut. Trainer-ul a fost competent, publicul a fost implicat, îşi făcea notiţe, era conectat la trainer şi interacţiona atât cu el cât şi între ei. Se vedea că mulţi oameni învaţă ceva nou - asta cred că e un indicator de bază al succesului.

Şi în genere, procesul de învăţare este dependent de emoţii. Iar aici Evghenii a fost excepţional - a dat dovadă de o prezenţă scenică foarte bună.

Şi dacă să-l compar cu Gandapas (pentru că am fost şi la seminarul lui), care se consideră a fi "самый титулованный бизнес-тренер России"... 
Defapt nu poţi compara un trainer pe leadership cu unul pe vânzări, pentru că sunt training-uri diferite, însă, după părerea mea, ca trainer Kotov a fost mai bun.
Nu regret că am mers.

Nicu tot a scris despre seminar.

No comments: