Wednesday, August 22, 2012

Moscova - ziua 0. o dorinta realizata

ora 5:00 dimineata - a sunat alarma. inertia somnului ma facut sa iau telefonul si sa o sting. din fericire am apasat pe "snooze" in loc de "dismiss", de altfel zbura avionul fara mine.
ora 6:20 - am ajuns la aeroport. drumurile au fost libere, am vazut doar 2 masini ale PR care mergeau pe traseul Aeroport - Botanica.
ora 7:19 - suntem deja la 1 cm inaltime fata de pamint
ora locala 9:04 - exact dupa 1h 45min avionul a coborit inapoi acel 1 cm inaltime. am aterizat.
___
imi era dor de o calatorie undeva mai departe si iata ca a aparut o posibilitate - AIESEC Alumni International Meeting in Moscova. evenimentul incepe maine cu speakeri din companii precum Alfa Bank, Russian Machines, Verno Capital, Personnel Touch si altele. din cate am inteles, vor vorbi despre perspectivele de colaborare pe viitor a Rusiei cu alte tari.
dar asta va fi maine. astazi insa eu am realizat una din dorintele mele de mai demult - sa vizitez libraria "Молодая Гвардия": 2 etaje, 80.000 denumiri de carti si 50.000 denumiri de "школьно-письменных и офисных товаров". am stat acolo aproape 2 ore si am plecat nu pentru ca nu aveam ce face, ci pentru ca imi era sete.
deci deja pot sa spun ca vizita in Moscova nu a fost in zadar.

1 comment:

Anonymous said...

Zupper