Friday, February 26, 2010

O fac cel mult o dată pe zi...


...pe cînd alții o fac mai des. Căci să te caci în ideile și activitatea altora o poate face fiecare, însă să dai anumite idei, din experiența proprie, să ajuți pe alții cel puțin cu o vorbă, un sfat - pe puțini îi duce mintea și capul...
Pot și eu să mă cac în totul, dar nu o fac din 2 motive:
- chiar dacă spun că totul e kkt, la alții trebuie să le fie pîn'în cot, deoarece
- deseori idee nu am cum anume și pentru ce se fac lucrurile, așa că nu aș prefera defapt să critic pentru că o să par un bou, căci vorbesc ”ne po teme”.
Nu încerc să mă îndreptățesc cumva prin acest post, ba mai mult recunosc că mai greșesc, însă toți mai greșim, important e să înveți din greșeli și asta o facem.
Așa că dacă vreți să criticați - făceți-o vă rog constructiv, căci altfel cacamaș în critica voastră con****ia

5 comments:

Artur said...

de acord cu tine.

Anonymous said...

mul?umiri foarte interesant,

FILEA said...

Dorești să distrugi omul - laudal

olea said...

ohoho...amu abia inteleg de ce ai fost mentionat in #mat-pere#mat... da asa inca nu te-am vazt :D

iulian said...

@Teascul - asta-i o metoda buna de manipulare
@olea - hehehe... aici mai puţin am înjurat, mai mult am vorbit despre critică levaia :)