Saturday, October 1, 2011

la offline (cam târziu, dar vorba ceea - ...decât niciodată)

săptămâna trecută, tot într-o zi de sâmbătă am fost la un offline cu SUN Communications.
impresii despre offline:
totul a fost organizat. John Maxemchuk, directorul general SUN, fiind american de origine, a vorbit în română. mi-a plăcut că a fost foarte deschis la orice întrebare, chiar dacă erau întrebări pe care nu dorea să fie rostite (referitor la Wikileaks), însă uneori nu răspundea concret la întrebări.
impresii despre ce am vorbit la offline:
o companie cu o istorie de mai mult de 15 ani, care are oferte avantajoase, dar despre asta nu știu oamenii, pentru că promovarea ofertelor nu era eficientă. acum au angajat persoane responsabile de aceste campanii de promovare și marketing cu intenția de a aduce la cunoștință spectrul de servicii pe care le prestează și prețurile corespunzătoare.
impresii personale:
2 din 3 servicii pe care le oferă compania și-au depășit picul de popularitate și acum stagnează - asta e rău.
compania încearcă să soluționeze acest lucru - asta e bine.
cum? a fost adresată această întrebare, dar nu s-a răspuns la ea concret.

au mai scris: Nicu, Mihaela, Corneliu

No comments: