La început vreau să spun că îmi pare foarte bine că s-a lansat aşa ceva pe piaţa din .MîDî, dar însăşi evenimentul putea fi pregătit mai bine, iar dacă se invit blogherii la o lansare de un serviciu / platformă / site / orice ce ţine de online (da chiar şi de offline), atunci trebuie de ţinut cont şi de faptul că ei sunt mai "pradvinutâe" în tot ce ţine de tehnologii, decât neblogherii. Organizatorii trebuie să fie pregătiţi de orice întrebare padkojnaia care poate apărea, sau trebuie să anticipeze apariţia acestora.
Acum "apuşoara" nu se mai bea atât de însetat, iar "macaroanele" nu se ţin atât de bine agăţate de urechi. Gata, s-a terminat perioada de bla-bla-uri. Oamenilor nu le place când ei văd (da ei văd) că pe ei "îi au" prin cuvinte frumoase în formulări de doi bani. Oamenii vor beneficii concrete, formulate clar, cu puncte forte enumerate, iar dacă acestea lipsesc, atunci şi oamenii nu-şi dau interes...
Dar până la urmă, totul depinde de target-ul lor. Să vedem ce va fi peste vreo câteva luni...
PS: Moldova, acum ai servicii de ultima oră!
2 comments:
:D
nu nakaneţta
şi anume?
Post a Comment