Tuesday, August 10, 2010

postul 100

acum, la 1:25 pentru prima oară am văzut lumina zilei 23 ani în urmă. cu această ocazie, postul 100 îl dedic:

...prietenei mele Olea, pe care o iubesc şi care îmi face viaţa mai colorată şi mai frumoasă
...părinţilor mei pe care îi iubesc mult mult mult
...lui Nicu, pe care... nu, nu-l iubesc :D, da pe care îl cunosc de mult timp ş deam m-am săturat de el :D şi cu care facem glume
...lui Ilie, cu care am stat 4 ani într-o bancă la univer
...oamenilor megakrutâie din AIESEC de la care am învăţat multe şi pe care sunt bucuros că îi cunosc: Pavel, Alina, Eugen, Artiom, Mişa, Ana, Esenika
...twitterilor şi twitteriţelor, pentru ciripiturile pe care le citesc câte 50-100 bucăţi, blin :) : Cristina, Sandu, Alex, Radu, Olea (care îmi este şi colegă de serviciu :P)
...colegilor de serviciu cu care facem lucruri classnâie

şi desigur mie, pentru că sunt şi eu aşa de classnâi :D

mulţumesc pentru felicitările voastre şi vă doresc multe succese şi perseverenţă în tot ce faceţi!

5 comments:

Unknown said...

#mat de ai mai şi şi modest
mulţ ani!

Cristina said...

:D superbă postare! fsio taki tu ești tare klassnyi! >:D<

Cristina said...

Nicu, ne zavidui! makar az! :D

iulian said...

da, Nicu, măcar azi :D
Cristina, voi tot sunteţi klassnâe! toţi menţionaţi în acest post!

olea said...

:D