Sunday, January 11, 2009

Diferiti, dar aceiasi



Luni, 7 dimineata, suna alarma:
hmmm… buna dimineata ☺, inca o saptamina plina de evenimente si lucruri interesante.
blin... iar alarma asta :|, iar o saptamina de lucru, off...

Isi face un ceai:
(tine cana cu ambele miini, se inclazeste) astazi la sigur ma asteapta o zi interesanta ☺
iar luni, iar o zi grea... asa o fost bine ieri, da astazi…

Iese din apartament:
ninge ☺, e frumos
iar ninge :(, cit se poate deam... sa vina mai repede vara, sa nu vad zapada asta...

Merge in troleu:
(zimbeste) hm... astazi termin raportul si trec la un alt proiect – ceva nou pentru mine... ard de nerabdare sa vad ce presupune acesta ☺
azi-miine trebuie sa termin odata si odata raportul acesta, insa sefu a spus ca imi va da alt proiect, ceva nou. Mdaa, iar o sa trebuiasca de analizat, de vazut ce si cum...

La lucru:
hei, salut, e o zi super pentru a incepe o saptamina super ☺
salut, afara iar ninge... (in gind - si eu iar la lucru… :| )

Dupa lucru, iese din oficiu, merge pe drum:
astazi am avut o zi intr-adevar interesanta, am facut foarte multe... iar afara e si mai frumos, lumina reflectindu-se de pamintul alb...
am avut o zi plina de lucru, am obosit, nu vreau nimic acum...

Mergind pe drum, se intilnesc cu privirile:
ce-i nemultumit omu asta… cred ca are probleme…
ce mai zimbeste si acesta, ia cei bucuros, credca sta toata ziua si nu face nimic, nu are nici o problema…

Si au mers asa mai departe, fiecare in partea sa, crezind ca au o viata diferita...


.

5 comments:

Anonymous said...

so.. ce prevaleaza? cum gindeshti sau vorba ceea... dintr-o parte se vede mai bine... :)

e luni dimineata, m-am incalzit de la ceashka calda de cafea si in curind plec la serviciu. Mda, mi-ai citit gindurile.

iulian said...

defapt nu prevaleaza nici una, nici alta, depinde de persoana si aici as vrea sa citez o persoana:

"Life is what you make of it"

Artur, iti doresc sa ai o saptamina super si un an intreg la fel :)

iulian said...

doar sa adaog,
totul depinde de persoana si atitudinea ei
;)

Anonymous said...

:) apropo de atitudine. cica secretul e sa tintesti foarte sus iar asta presupune sa ai curaj. cumva ne intilnim la o bere si iti spun ce decizii am luat azi. unii ar spune ca e o nebunie... pe timp de criza :D

Anonymous said...

doar sa adaug un multumesc pentru urari. iti doresc si tie un an cit mai bun :)